Levertijd

Levering

We specificeren de nodige verzend tijd bij elke prijsberekening die we maken op onze product pagina. Houdt er rekening mee, dat als we 14 dagen neerzetten, het om 14 werkdagen gaat, wat betekent dat dit ingaat vanaf het moment dat de betaling binnen is (gebruikelijk binnen 24 uur).
Bijna al onze producten worden op maat gemaakt waarbij we tijd nodig hebben om ze te maken en te verzenden. Daarom vragen we om uw geduld. De gespecificeerde verzend voorwaarden zijn niet van toepassing tijdens de feestdagen en met kerst en oud en nieuw.

In het geval dat de vervoerder probeert te leveren, maar de klant is niet thuis dan laat hij een kaart achter via de brievenbus of een email. Wanneer de klant niet contact opneemt om een afspraak te maken voor een nieuw lever moment en de goederen worden terugbezorgd bij ons brengen we (8.50- euro) in rekening voor bezorgingskosten.
Bij een levering moeten de dozen worden geïnspecteerd op mogelijke schade en daarnaast word er om een handtekening gevraagd bij ontvangst. De goederen in de dozen hoeven niet beschadigd te zijn, daarom verzoeken we de klant om de goederen te inspecteren.

Alle door klanten ontvangen en voor getekende bestellingen die zijn beschadigd moeten direct bij onze worden gemeld via de contactpagina op onze website. Goederen moeten worden gecontroleerd in de dozen en we raden aan om dit zo snel mogelijk uit te voeren wanneer de goederen zijn ontvangen om zo elk probleem tijdig bij ons te melden. In ieder geval verzoeken we klanten om ontvangst van de goederen te inspecteren en eventuele problemen te melden binnen een redelijke termijn van 28 dagen. We behouden ons het recht voor om digitale foto's op te vragen over wat voor problemen dan ook die u bij ons heeft gemeld.